ANIMALS
На початку квітня 2021 року Інтернет вибухнув через короткометражку, про тварин, а саме про тих , на яких тестують косметику.
Головним героєм цього фільму став кріль Ральф, який заговорив голосом режисера Тайкі Вайтіті. Цей ролик починається з інтерв’ю з цією тваринкою. Кролик спокійно розповідає про свою «роботу», при цьому він посміхається. Чи дивує це глядачів? Звісно. Якщо глянути на тваринку, то не можна не побачити його праве червоне сліпе око, його перев’язане вухо, на яке він нічого не чує, окрім «іііііііййй», - як зазначив сам герой. Впродовж відео він розповідає як у нього болить тіло під час рухів, як свербить спина, на яку нанесли якісь хімікати. Але Ральф не жаліється, навпаки він говорить, що він це робить для людей, бо вони перевершили тварин. Стає моторошно від слів, які говорить нам кролик, а саме що вся його сім’я є тестувальниками, і всі вони померли.
«Я вважаю …. що це нормально», - говорить кролик Ральф.
Відео справді дає нам замислитися над нашим життя і життям братів наших менших. Режисером соціально короткометражки є Спенсер Сассер. Саме він є автором таких робіт, як кліп Лани Дель Рей «SUMMERTIME SADNESS», а також фільм «Хешер», де знялись Наталі Портман та Джозеф Гордон – Левітт.
Після цього скандальне відео розлетілось соціальними мережами, і люди почали активно дискувати на тему тестування косметики на тваринах. Спільнота почала критикувати деякі компанії і закидати їх гнівними коментарями. На платформі ТікТок почала рости кількість відеороликів, де люди демонструють, як вони викидають косметичну продукцію і говорять, що вони більш ніколи не будуть користуватися косметикою. В коментарях люди ділились на два боки: ті хто їх підтримував, і ті, що питались де вони були раніше, що цей вчинок це просто хайп.
Може це дійсно і був «хайп», бо через декілька днів скандал вгамувався, і ніхто вже не згадував про кролика Ральфа.
BRANDS and ECOIOGY
Зараз тема екології набирає обертів, тому відомі компанії та бренді намагаються підтримувати цю тенденцію. Якщо брати на огляд сферу косметичних брендів, то можна взяти до уваги такі бренди, як : LUSH, Hempz, а також Faberlic та KIKO. Ці бренди не використовуюсь для тестування тварин.
Згадаємо про актуальну проблему – пластик. Якщо відкрити вашу косметичку, то там 90% продукції в «пластику». Продукція закінчується, мільйон баночок просто летить до смітника.
Над цією проблемою замислився люксовий бренд – Giorgio Armani (beauty) та вони в 2020 році випускають парфумерну воду My Way. Концепція цієї води є в тому, що ти покупаєш один флакон, а потім, коли продукт закінчується, ти просто покупаєш додаткову пляшечку, який є легко переробним, заливаєш і усе. Тобі не потрібно кожний раз переплачувати за гарний флакон, коробку, пакетик і все інше. Бренд говорить нам, що тепер використовується - 64% пластика, - 64% скоротилось викидання парникових газів, також на – 63% зменшилось використання води.
Цю інформацію можна знайти на їх сайтах, також дотепний опис аромату.
DIOR
У 2020 році у модного дома DIOR вийшла весняна – літня колекція присвячена природі. У декорації подіуму було використано 164 виду дерева, коріння яких було обережно обернене в мішковину, світло було розташовано так, що ніби промені сонця пробивались крізь крони дерев, перетворюючи подіум на магічний ліс. Ця атмосфера допомагала відчути спокій, поринути у повну гармонію з природою.
До підготовки шоу були залученні ботаніки, садівники, ландшафтні дизайнери. Всі древа, котрі були «моделями» на шоу, мали своє призначення. Кожне з них потім пішла на проекти з укріплення лісних масивів та озеленення різних куточків Парижа. До речі, до кожного дерева була прикріплена бирка, на якій було указано де саме буде висаджене це дерево. У декораціях подіуму не був присутній пласти, а світло випромінювалось завдяки генераторам на рапсовій олії.
З 2006 ріку DIOR робить акцент і допомагає квітникам. Також вони активно допомагають фермерам та куліваторам у висадженні садів у регіоні Грасс, а також це і відносіться до всієї Франції. Завдяки бренду 600 кущів троянд «почали проживати» на території Королівського гаю у Версалі. Також модний дім зобов’язався продовжити посадку саду у Тюїльрі.
Українські бренди теж не відстають від екологічних тенденцій. Так бренд REVICLO відшиває джинси, костюми, сорочки в стилі 80 – 90-х-роках. При цьому, вони використовують ретельно відібрану вінтажну джинсу та починають творити. Таким чином ми можемо зрозуміти. Що свої старі речі можна не викидати. Їх можна стилізувати під новіі тенденції або перероблювати. А ще не можна забувати, що мода циклічна. Так вона повертається, але зі своїми корективами, тому ти зараз можеш сміло діставати старі речі своїх бабусь та дідусів, тат і мам, де що перероблювати, і одягати знову.
І тут ми дійшли до секонд хендів, які активно почали набирати популярність зараз. Молодь активно, переходити на таких шопінг, бо він екологічний та більш дешевий ніж у магазинах.
CELEBRITIES
У сучасному світі ми всі маємо соціальні мережі, більшість наших підписок це відомі люди, зірки, блогери. Ми слідкуємо за ними, а саме, що вони говорять, що пишуть, чим живуть та що вони одягають.
І так у жовтні 2021 року Джиджи Хадід з’явилась у білих джинсах вироблених із органічного хлопку й тенселя. Джинси мають принт, ніби малюнки дітей: квіти, бджоли та планета Земля, також можна помітити надпис «Pollinators not polluters» та «Make love not waste». Ці джинси належать лос-анджелівському бренду Reformation.
Спочатку чий бренд починав свою діяльність з ресейлінгу (реселiнг (англ. Reselling) - спосіб продажу послуг хостингу, коли власник фізичного сервера розділяє його на частини з метою подальшого перепродажу його потужностей іншим).
У жовтень 2020 року Кендалл Дженнер з’явилась у джинсах бренду Slvrlake.
Засновниця бренду Slvrlake намагається вирішити проблему пов’язану з використання хлопку у її продукції, тому вона вирішала деякі моделі робити зі суміші хлопка та коноплі. Так як це є одне з швидкозростаючих рослин на Землі. Також їй потрібно менше води, ніж хлопку, та він повністю розкладається.
Природа є головною складовою нашого життя. По – суті вона є нашою мамою, бо вона нас зростила, дала нам все для життя. Їжа, будматеріали, вода, повітря - це все її дари, якими потрібно грамотно розпоряджуватись, бо вони мають таку властивість як закінчуватись або зникати.
Так у 2015 році, саме сектор виготовлення одежі, викинув до атмосфери 1,2 мільярди тон парникових газів, що в рази більше ніж літаки та кораблі по всьому світу, це за один і той період.
Варто замислитися над такими цифрами. І це тільки один рік, а процес не закінчується, тільки набуває обертів. Погане повітря призводить до багатьох хвороб пов’язаних з дихальними шляхами, згадаємо про астму.
Це все не є жартами і не просто цифри – це реалії, це ми, які можемо себе і загубити.
Моїм експертом став журнал Vogue, які змогли поділитися деякими своїми статтями.
Комментарии