За останній тиждень була двічі. Прийшли вдень поїсти піццу. "Чиста" тарілка була з "привітом" від попереднього відвідувача- шматочками їжі. Коли я її повернула людині за касою і звернула увагу на брудний посуд, мені "ввічливо" відповіли "А то шо я мию посуду? Якби я її мив"-відповів, кваліфікований професіонал. Повернувся і відніс її з залу. От
Другий інцедент стався ввечері в п'ятницю. Замовила безалкогольне мохіто. Спершу мене не дуже гарно вмовляли замовити алкогольний напій, начебто заграючи... ну то таке, то смішно, але зовсім не професійно) Випивши меншу половину напою знайшла в склянці чорні загнилі шматочки лайму. Звернулася до адміністратора. Показала причину мого незадовелення якістю продукту. Отримала переконливу промову що це так і має бути, навіть показали мені свіжі лайми зеленого кольору, переконуючи шо вони такі ж як в склянці, Адміністратор не вибачився, намагався доказати не існуюче. Наполягла на іншому якісно приготованому напої. Мені все ж таки принесли інший. Не впевне що той інший не був з сюрпризом, але це вже здогадки. Прошу власника чи адміністрацію піццерії звернути увагу на сервіс Вашого закладу та особливо на обслуговуючий персонал, їх кваліфікованість.
Сегодня, с 10:00
до 23:00
ОткрытоПн: с 10:00
до 23:00Вт: с 10:00
до 23:00Ср: с 10:00
до 23:00Чт: с 10:00
до 23:00Пт: с 10:00
до 23:00Сб: с 10:00
до 23:00Вс: с 10:00
до 23:00
Отзывы La Piazza
Напишите ваш отзыв к La Piazza
За останній тиждень була двічі. Прийшли вдень поїсти піццу. "Чиста" тарілка була з "привітом" від попереднього відвідувача- шматочками їжі. Коли я її повернула людині за касою і звернула увагу на брудний посуд, мені "ввічливо" відповіли "А то шо я мию посуду? Якби я її мив"-відповів, кваліфікований професіонал. Повернувся і відніс її з залу. От
Другий інцедент стався ввечері в п'ятницю. Замовила безалкогольне мохіто. Спершу мене не дуже гарно вмовляли замовити алкогольний напій, начебто заграючи... ну то таке, то смішно, але зовсім не професійно) Випивши меншу половину напою знайшла в склянці чорні загнилі шматочки лайму. Звернулася до адміністратора. Показала причину мого незадовелення якістю продукту. Отримала переконливу промову що це так і має бути, навіть показали мені свіжі лайми зеленого кольору, переконуючи шо вони такі ж як в склянці, Адміністратор не вибачився, намагався доказати не існуюче. Наполягла на іншому якісно приготованому напої. Мені все ж таки принесли інший. Не впевне що той інший не був з сюрпризом, але це вже здогадки. Прошу власника чи адміністрацію піццерії звернути увагу на сервіс Вашого закладу та особливо на обслуговуючий персонал, їх кваліфікованість.